czwartek, 7 lipca 2016

DIY

Sznurówki w bluzkach, to ostatnio hit. Te na jedno kopyto, jakoś mnie nie przekonywały do siebie.
Jednak trafiłam na bluzkę, która była inna od wszystkich widywanych w sklepach.
Przeszukałam cały internet, żeby ją znaleźć. Niestety bez powodzenia.
Wtedy postanowiłam zrobić ją sama.
Dzięki temu mam prawie identyczna za całe 3 zł (koszt tasiemki).
Zajęło mi to 15 minut i chociaż miałam obawy czy jest sens, to efekt końcowy je rozwiał.
Zwykły t-shirt zdecydowanie zyskał na tej zmianie.
Na końcu zobaczycie jak wyglądał wcześniej.
Czy Wy też kombinujecie, żeby mieć coś oryginalnego, innego niż wszyscy?






























12 komentarzy :

  1. Pięknie wyglądasz! Masz fantastyczną figurę <3 :)
    www.missplanner.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie bomba ta bluzka! ja swego czasu też dużo kombinowałam, szczególnie z szortami z wysokim stanem. Zakochana jestem w tych Twoich butach!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja droga, te buty chodziły za mną długoooo. Moi chłopcy na Dzień Mamy się postarali 😊 Dziękuję 😉

      Usuń
  3. Dziękuję. Jest mi bardzo miło 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna Ci wyszła, chętnie bym taką przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł, bardzo lubię takie personalizacje :) Efekt świetny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł i wykonanie :)
    Butki rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzeczka swietna, Ale buty...cudo!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Codzienna30stka
Designed By Blokotek