środa, 2 grudnia 2015

Bomber Jacket

Witajcie

Po długiej przerwie w końcu zebrałam się do przygotowania tematu, który już długo był w mojej głowie.
Po ilości zdjęć zobaczycie, że wymagało to sporo czasu :)
Druty wciągnęły mnie na maxa czego nie dało się nie zauważyć,więc czasu ciągle brakowało.
Ale o tym może innym razem :)

Dzisiaj chcę Wam pokazać zastosowanie bardzo prostej kurtki BOMBER.
Jest świetnym rozwiązaniem do praktycznie każdego stylu.
Kolejnym jej plusem jest to, że można jej używać nawet w zimie pod grubą kurtkę.
Ja wybrałam uniwersalny kolor w odcieniu stali.
Poniżej znajdziecie parę opcji.































Które rozwiązanie jest dla Was najlepsze?



2 komentarze :

  1. Amazing post dear! You have a wonderful blog:)

    www.bloglovin.com/blog/3880191

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Codzienna30stka
Designed By Blokotek